01

IRIS Skadesystem

IRIS er tilpasset for å behandle glasskader på kjøretøy i forbindelse med forsikringssaker. 

IRIS sikrer alle opplysninger fra kunde og verksted før det sendes til forsikringsselskapet. Dette sikrer korrekt, enkel og sikkert glasskadeoppgjør. Skadeprosessen inkluderer kontroll av jobbtype, prising, dokumentasjon, duplikat og svik. 

.

  • IRIS – et moderne skadesystem for bilglass
  • Tilgjengelig på nett for alle godkjente verksted
  • IRIS gir sikre bilskadereparasjoner og korrekt skadekost
  • Integrerte kontrollfunksjoner
  • Helautomatiserer skadeoppgjøret

01

Kundeservice

Vi tilbyr et kundesenter for dine behov. Vårt kundesenter har spesialisert kompetanse innen forsikringsskader på bilglass og kjøretøy.

  • Meget kostbesparende og skalerbart med vår forretningsmodell
  • Vi tilbyr tilpassede undersøkelser for kundeopplevelse
  • Lar deg outsource hele eller deler av ditt kundesenter eller skadeavdeling

02

Skadebehandling

Skadesystemet IRIS sikrer rask og sikker behandling av kjøretøyskader.

ClaimIT er en digital kundereise for bilbruker hvor alt fra skademelding, booking og egenandel håndteres.

  • IRIS er tilgjengelig på nett for alle godkjente verksted
  • IRIS sikrer god datakvalitet og enkel bruk for verkstedet
  • IRIS gir sikre bilskadereparasjoner og korrekt skadekost
  • ClaimIT lar bilbruker selv melde skade og velge verksted fra sin mobil
  • ClaimIT gir enkel tilgang til digital skademelding
  • ClaimIT gir lavere kostnader og bedre kundeopplevelse hele veien

03

Digitale Tjenester

Vi tilbyr unike digitale tjenester for forsikringsselskaper, verksteder og bilbruker. Tjenesten benyttes i skadesystemer og direkte av brukere. Vi kan integrere med alle fagsystemer.

Vi kan tilby kundesenter, skadeavdeling, kontrolltjenester og fakturahåndtering. 

  • IRIS – et moderne skadesystem for bilglass
  • Digital dekningskontroll for alle forsikringsselskaper
  • Automatisk opprettelse av skadesak
  • ClaimIT en digital kundereise for bilbruker
  • Digital skademelding rett til forsikringstaker
  • Book time hos alle godkjente verksteder
  • Egenandelsbetaling til forsikringsselskapet fra din mobil

02

ClaimIT

ClaimIT er en selvbetjent skadeportal for bileier og fører for registrering av skade, signering av skademelding, og timebestilling hos verkstedet.

ClaimIT identifiserer omfanget av skaden, forsikringsdekning og egenandel,

ClaimIT er tilpasset med samme design og utseende som forsikringsselskapet eller verkstedet som eier plattformen. 

  • ClaimIT gir enkel tilgang til digital skademelding
  • Bilbruker registrerer selv skade og skademelding fra sin mobil.
  • ClaimIT standardiserer skaderegistreringen og gir en god kundeopplevelse
  • Direkte booking til verkstedene.
  • Integrert dekningskontroll

03

Glassdekning

På glassdekning.no får verksteder tilgang til unike tjenester som gjør administrasjonen av glassjobber enklere og sikrere. Verkstedet får tilgang til dekningsoppslag, digital skademelding og RuteID.

Med dekningsoppslag kan verkstedet finne korrekt informasjon om kundens forsikring, egenandel og MVA plikt før man skaper ordre. 

Verkstedet får tilgang til å sende og motta digitale skademeldinger. 

RuteID lar verkstedet finne det opprinnelige artikkelnummeret på ruten som er montert originalt i bilen

 

  • Dekningskontroll for alle forsikringsselskaper
  • RuteID – Oppslag av rutenummer
  • Digital skademelding
  • Automatisk registrering av skade
  • Alt i et brukervennlig grensesnitt

04

Glasskade

Glasskade er en standardisert kundereise laget for å gi enkel tilgang til å melde skade og bestille time direkte hos verksted. 

Glasskade er en white-label løsning som tilpasses et forsikringsselskap eller biladministrator. Løsningen gjør det enkelt å melde skaden tidlig. 

Glasskade bidrar til økt reparasjonsandel, henvisning til verksted, og direkte timebestilling til avtalepartnere.

  • White-label design
  • Automatisk skadevurdering
  • Integrert med dekningskontroll og digital skademelding
  • Henvisning eller direkte booking til verksteder